نظر سنجی شماره 1
نظر سنجی شماره 1

نظرسنجی شماره یک



نظرات شما عزیزان:

ثریا
ساعت21:19---1 اسفند 1396
بنظر من حجاب شماره ی 1 و 2 کاملا مناسب برای تمام زنان و دختران مسلمونه
حجاب خود من هم همینه


هما
ساعت11:08---27 اسفند 1395
سلام حجاب خود من شماره 6 هست و بنظرم حجاب نه باید دیگه با نقاب یه چند تا چادر اضافی باشه و یا نباید دیگه خیلی خیلی باز باشه البته منظور من این نیست که چادر بده من از مدل های 3 و 4 و 5 خوشم میاد و از مدل چادی های عربی نه ( 1و 2 )

فاطمه
ساعت12:51---13 اسفند 1395
سلام
نظر هر کس با یکدیگه کاملا متفاوته
من خودم از حجاب شماری 1 و 2 زیاد خوشم نمیاد و به نظرم این حجاب مخصوص خانم های اعراب هست چون اون ها خیلی خیلی چاقن و شماره های 8 و 9 و 10 اصلا حجاب نیستند و باز هم مخصوص بانوان ایران نیسیت
البته این نظر منه و نظر هر کس با یکدیگر کاملا متفاوته
من خودم اگه چاری بخوام شماره های 1 و 2 و 3 بهترن و اگه مانتویی شماره های 6 و 7 خوبن
ممنون ازتون که یه نظر سنجی به این خوبی گذاشتید
پاسخ:بسیار سپاسگزارم که تو نظر سنجی شرکت کردید


دنیا
ساعت20:14---7 اسفند 1395

من از حجاب محجبه ای خیلی خیلی خوشم میاد

چادری:شماره ی 3 و 5

مانتویی:شماره ی 6 و 7

بنظرم اینها برترین حجابن


پاسخ:با سپاس فراون که تو نظر سنجی شرکت کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 اسفند 1395 ] [ 3:16 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب